- Reklamację dotyczące uszkodzeń mechanicznych będą rozpatrywane przez naszą firmę tylko w przypadku sprawdzenia zawartości paczki i spisaniu protokołu reklamacyjnego z kurierem w momencie odbioru przesyłki.
- W przypadku stwierdzenia, iż Produkt ma wadę, Kupujący zobowiązany jest poinformować o tym Sprzedawcę.
- Reklamacja powinna zawierać opis wady Produktu, datę jej powstania oraz żądanie Kupującego. W celu ułatwienia procedury reklamacyjnej Sprzedawca udostępnia na stronie Sklepu internetowego Załącznik nr 2.
- Do reklamowanego Produktu należy dołączyć Dowód zakupu lub jego kopię.
- Kupujący zobowiązany jest do odesłania reklamowanego Produktu na własny koszt.
- Reklamacje należy kierować na adres:
Matyl Bis sp. Z o.o.
Bieńkówka 454, 34-212 Bieńkówka - Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.
- Sprzedawca zobowiązuje się do ustosunkowania się do złożonej przez Kupującego reklamacji w przeciągu 14 dni. Brak odpowiedzi ze strony Sprzedawcy po upływie wskazanego w poprzednim zdaniu terminu skutkuje uznaniem reklamacji za uzasadnioną.
- Sprzedawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada została stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Produktu Kupującemu.
- Nieznaczne różnice w wyglądzie wynikające z indywidualnych ustawień komputera Kupującego – a w szczególności monitora – nie mogą być podstawą do reklamacji zakupionego Produktu.